VISST GILLAR VI ROSA?:D

Nu kör vi igång! 2010 är här och det verkliga livet börjar i morgon!
Tillbaka till skolan tillbaka till verkligheten tillbaka till distansförhållandet till mina kära.
Känslor:Förvirring,lätt oro,lätt upprymdhet samt ett trängande behov av ordning och reda.
Känns nämligen som att leva i en bubbla när man kommer hem till karlstad & alla "gamla" vänner är hemma, jag får vara nära familj,vänner och min älskling. Det är undebart och jag har en förmåga att tro att det ska vara så för alltid typ. å så går tiden väldigt snabbt... Å så trillar en bomb ner från himlen & alla bara far iväg åt olika håll igen. Ja menar jag har mina närmaste närmaste 25mil bort, I OLIKA RIKTNINGAR!
jaja så är det. back to basic alltså.
J.A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sen när blev du såhär rosa?? :P Allt fixar sig ska du se... Tänk tre veckor så mår du lite bättre. Plus att vi ska nu under våren bli bättre på att åka till varandra. BASTA!! P.s kul att du har tid att uppdatera bloggen lite också :P

2010-01-17 @ 23:28:50
URL: http://bananahamocc.blogg.se/
Postat av: Elin

ÄLSKA bubblan!!!:)

Saknar dig vännen! puss

2010-01-23 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0