Sjuk som attan.

Sjuk sjuk sjuk! fyy faan! började redan igår när jag var hemma i KD. hade ju masa planer för söndagen, skulle spela badminton & greja..men icke. Lyckades iaf klara mig igenom helgen, då vill man ju inte vara sjuk! Var både hemma hos mamma&pappa, myste med let's dance med älsklingen & representerade vid svärfars 56års middag. hårt schema! Väl tillbaka har jag idag genomlidigt 4h hållfasthetslära & 2h matte..pust!! fick dock avbryta matten & åka hem, kunde ju knappt svälja lr andas! problemet med att vara sjuk för mig är dock det att jag är OTROLIGT rastlös & får värsta dåliga samvetet för att jag inte gör ngt.
Så med risk för andnöd och yrsel har jag idag ändå:
  • Tvättat 4maskiner
  • dammsugit lgh
  • skurat lgh
  • betalat räkningar
  • Vikit tvätt
HEEELT fel sak att göra när man blir andfådd av att ta på sig skorna!
hoppas på friskhet i morgon!!
J.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0