LIST (1) A

DAGENS LISTA:
  • Pluggat: NEJ
  • Varit på lektioner: JA
  • Varit engagerad, lyssnat & förstått allt på lektionerna: NEJ
  • Tränat: NEJ, jävla piss förkyldning
  • Ätit onyttigt: JA. godis i skolan & bakat egna choklad muffins för att stilla godisbehovet ( iden är att inte köpa ngt godis så att om jag verkligen verkligen vill ha måste jag anstränga mig och baka! problemet är att jag är bra på att baka!)
  • Vinterdepression och livsångest: JA...herregud!
  • Kollat på tv & facebook ist för att plugga: JA
EN tölig dag? JA!!
Men man får fokusera på vad som är viktigt i livet!:
Jag har en underbar familj, underbara vänner och en fantastisk pojkvän! Så MKT KÄRLEK:) tur det:)
JA

Kommentarer
Postat av: Helena

BAAAHH! Jag har nu också blivit förkyld!

Frågan är om det var din närhet som gjorde att ett par bacillusker hoppade över eller alla snoriga sjuksköterskestudenter?! Men jag försöker hålla mig på banan, än så länge är jag i plugget iaf, still going strong!! Puss och krya på dig

2010-02-03 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0