Ny skolvecka på G!

Att blogga i skolan är ju ännu ett nytt sätt att distarhera sig från det man egentligen borde göra:) Som om det inte räckte med facebook, man gräver sin egen grav så att säga....

Just nu borde jag i alla fall göra CAD ( ett ritningsprogram i vilket jag i dag ska skapa N-balkar..tor jag iaf??) men även om det är ganska intressant så är det väldigt kryptiska instruktioner från läraren, vilket gör att när man inte har någon aning om vad man ska göra så tröttnar man!
Då är det iaf tur att man har sin underbara vän och extralärare Johanna i närheten:) som på något magiskt sätt bara förstår allt när det för oss andra känns så mörkt som i graven! en stor PUSS till henne!

I eftermiddag väntar matte..wieee..eller något...integraler suger!

Men i kväll är det ialla fall kvällen med stort K, dax för New moon!!..fjortisvarning på mig..jag vet!:) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0