Den evighetslånga uppförsbacken.

Idag har jag mött en jäkla utmaning...jag har träffat min värst fiende den närmaste månaden: uppförsbacken! den är nämligen så att mitt spårvagnskort har gått ut och det känns onödigt att teckna ett nytt nu då jag snart ska åka hem över jul, detta resulterar ju i att röda faran har kommit ut ur förrådet och jag ger mig av på en 5km lång resa mot skolan varje dag. Vilket måste tilläggas består av uppförsbacke-nerförsbacke-MÖRDARuppförsbacken & en uppförsbacke till!!! kul va? och för att undvika att vara svettigast i världen i skolan så ger jag mig in på friskis&svettis, som ligger vid skolan, innan lektionen och tränar för att få duscha :D jag hoppas att  blir GRYMT vältränad av det här, fast problemet är ju att jag oxå blir mycket mer hungrig vid lunch:S
Idag kom också ett mycket trevligt telefonsamtal om att jag blivit uttagen att bli värd på CHARM, chalmers arbetsmarknadsdagar, som jag ansökt till! super kul, och mer om detta efter info mötet på tisdag:D
NU går jag i alla fall runt i min NYstädade & NYpyntade ( ja, julgrejerna är framme) lägenhet och väntar på att det ska bli i morgon då ÄNTLIGEN Christoffer kommer hit :)
SNÖ I ULVSBY...längtar...
Ulvsbybacken,värmland, där det finns snö på vintern!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det värsta är inte uppförsbacken. Det är MOTVINDEN. Sällan blir jag så förbannad när det blåser motvind alltså! Haha

2009-11-27 @ 22:59:06
URL: http://bananahamocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0