Att spendera en söndag.

Familjen lämnade mig efter förmiddagsfikat, sen spenderades någon timme med att städa upp efter dom, 4pers på en yta av 37kvm blir gärna stökigt! sen var det dax att ge sig ut i regnet!
Här i göteborg regnar det ju som bekant lite....jämt...alltid...men jag är inte den som är den, så jag tog en tur ned till stan där jag träffade min norrlänska kompis Jessica & hennes två vänner som var på besök från Umeå!
Vi kände att denna söndag skulle gå i en kulturell anda å tog oss därmed till Röhrska museet! vilken besvikelse....designmuseeum??? oorganiserat å tråkigt å väldigt designlöst.
vilket ledde mig till gymmet ist:) Skivstång! hoppas på träningsvärk till i morgon:)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0