Jävla SVINinfluensan


THE DAY AFTER TOMORROW.

Igår vaccinerade jag mig, det var inte upplevelsen jag förväntat mig. Jag trodde på milslånga köer, slagsmål och hysteri!! Jag hade ju nästan greppats av domedagsprofetsierna om att alla snart kommer att dö av någon hemsk okänd epidemi från U-länderna. Jag blev besviken. Det enda som mötte oss i vårdcentralens stora vaccinsal var 3 sjuksköterskor som hade fikapaus. Det verkar som om svininfluensan underminerat sig själv.

Dock fick jag uppleva efterdyningarna av att ha blivit injecerad, kom ur sängen vid 11.30 i morse för att jag inte kunde resa på mig för magkramper..otrevligt.

VÄl i skolan har jag gått på CHARM (chalmers arbetsmarknadsdagar) möte, och sedan gjort byggfysik i 5h framför en dator... önskar att man hade NÅGON hemma som kunde massera ens nacke när man kommer hem! (ja, det är dig jag menar hanna) och nu är planen att jag ska få lite engelska gjord (skriva klart min muntliga redovisning om öesundsbron), så man iaf kan gå hem å ha gjort något med dagen!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0