--Helg i Hemstaden--

Helg i karlstad!

Jag åkte hem i fredags efter att ha varit måttligt glad på min lärare i byggfysik för att jag var tvungen att komma till skolan i 5(!!!!) minuter på fredagsmorgonen och därmed inte kunde åka hem i på trosdag kväll! men i alla fall så var jag hemma i karlstad vid 14-tiden. Min kära bror kom och hämtade mig, i min gamla bil som var toooook nedgången, jag sa förlåt till den tyst för mig själv:D i alla fall skjutsade han mig till christoffer så vi kunde snacka lite strunt å planera juklappsinköp! Kvällen spenderades med vindrickande & knäckätande hemma hos Helena! Suuuper mysigt å trevligt å efter lite vin gick vi å röjde loss på ankan! lite smått GALEN kväll faktist:D blev lite lätt irriterad över att man måste ha livvakt (christoffer) för att inte bli antastad på dansgolvet nu mera!! HERREGUD! 
MEN i alla fall vaknade jag på morgonen med rden " Min kudde är för hård för mitt huvud..." Treo var bådas bästa vän:D

Trots en bakis dag lyckades vi iaf åkar runt å umgås med Helena, Hanna&Christian, Fredrik, Mamma & Pappa så vi var fruktansvärt trötta på kvällen! Vi såg oxå "Saving private Ryan" vilket var en riktigt bra film!!

Hela söndagen spenderades med att städa Christoffers lägenhet, det var vääääldigt stökigt ( Förlåt älskling:)) å det tog typ 3h!! sen blev det hemmagjorda hamburgare med potatisklyftor & beasås:D:D muuuummmmms! 



Nu är jag tillbax i skolan å det känns väääldigt sådär....det är tentadax..

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0